Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Bra Spelminnen

Go down 
4 posters
AuthorMessage
misarn
Administrator
misarn


Number of posts : 61
Age : 34

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyTue May 12, 2009 11:18 am

Alla har vi både bra och dåliga spelminnen, kanske vill ni dela med er behöver inte vara 360 spel utan kan vara till vilken spelkonsol som helst:)
Back to top Go down
Henkeepeenk
Developer
Henkeepeenk


Number of posts : 66
Age : 33
Live : Borlänge

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyTue May 12, 2009 11:21 am

jag kommer ihåg på XBOX tiden där Counter Strike stod i centrum, alla spelade Counter strike, mja tills Halo kom och förstörde alltihopa!!!!

Annars dom härliga Crash spelen till Playstation som man kunde spela om och om igen, annars en riktig klassiker var ju Metal Gear Solid som var så spännande och coolt just då =)
Back to top Go down
http://www.cog.clan.pro
misarn
Administrator
misarn


Number of posts : 61
Age : 34

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyTue May 12, 2009 11:30 am

Hehhe wrote:
jag kommer ihåg på XBOX tiden där Counter Strike stod i centrum, alla spelade Counter strike, mja tills Halo kom och förstörde alltihopa!!!!

Annars dom härliga Crash spelen till Playstation som man kunde spela om och om igen, annars en riktig klassiker var ju Metal Gear Solid som var så spännande och coolt just då =)

Ah crash spelen har ju en mängd härliga spelminnen:) Men jag är mycket för hästspel och när jag fick spela arvet från rosemond hill kunde jag sitta i dagar och rida och rykta hästen:) men även the sims spelen var ju oförglömliga.
Nu när man blivit till åren så spelar jag inte alls mycket men självklart kan man återvända till Crash fast dom nya till 360:)
Back to top Go down
Henkeepeenk
Developer
Henkeepeenk


Number of posts : 66
Age : 33
Live : Borlänge

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyTue May 12, 2009 11:39 am

misarn wrote:

Men jag är mycket för hästspel och när jag fick spela arvet från rosemond hill kunde jag sitta i dagar och rida och rykta hästen:)

HAHA fyfan dom där jääävla hästarna!! Smile
Häst är bäst på macka är det inte så?
Arvet Från Rosemond, albino hhahahaha seriöst vad är det här???
lol! Men det låter kul, jag ska inte säga nånting, jag fick ett bra tycke för My Horse And Me 2, det var kul att tvätta av hästen efter en lång rask promenad i leran, och Vunnit en jämn och spännande tunering i grenen Dressyr, jag har aldrig blivit så glad och lycklig som jag var då...

Så dagens tips mina ungdommar, KÖP MY HORSE AND ME 2
Back to top Go down
http://www.cog.clan.pro
misarn
Administrator
misarn


Number of posts : 61
Age : 34

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyTue May 12, 2009 11:49 am

Hehhe wrote:
misarn wrote:

Men jag är mycket för hästspel och när jag fick spela arvet från rosemond hill kunde jag sitta i dagar och rida och rykta hästen:)

HAHA fyfan dom där jääävla hästarna!! Smile
Häst är bäst på macka är det inte så?
Arvet Från Rosemond, albino hhahahaha seriöst vad är det här???
lol! Men det låter kul, jag ska inte säga nånting, jag fick ett bra tycke för My Horse And Me 2, det var kul att tvätta av hästen efter en lång rask promenad i leran, och Vunnit en jämn och spännande tunering i grenen Dressyr, jag har aldrig blivit så glad och lycklig som jag var då...

Så dagens tips mina ungdommar, KÖP MY HORSE AND ME 2

Visst my horse and me 2 är ett ganska bra spel men nog finns det bättre hästspel än detdär som häst & Ponny spelserien men det är alltid kul med nya hästspel men synd att det inte finns fler sådanna spel till 360 jocolor
Back to top Go down
Henkeepeenk
Developer
Henkeepeenk


Number of posts : 66
Age : 33
Live : Borlänge

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyTue May 12, 2009 11:55 am

misarn wrote:
Hehhe wrote:
misarn wrote:

Men jag är mycket för hästspel och när jag fick spela arvet från rosemond hill kunde jag sitta i dagar och rida och rykta hästen:)

HAHA fyfan dom där jääävla hästarna!! Smile
Häst är bäst på macka är det inte så?
Arvet Från Rosemond, albino hhahahaha seriöst vad är det här???
lol! Men det låter kul, jag ska inte säga nånting, jag fick ett bra tycke för My Horse And Me 2, det var kul att tvätta av hästen efter en lång rask promenad i leran, och Vunnit en jämn och spännande tunering i grenen Dressyr, jag har aldrig blivit så glad och lycklig som jag var då...

Så dagens tips mina ungdommar, KÖP MY HORSE AND ME 2

Visst my horse and me 2 är ett ganska bra spel men nog finns det bättre hästspel än detdär som häst & Ponny spelserien men det är alltid kul med nya hästspel men synd att det inte finns fler sådanna spel till 360 jocolor

Ja men just därför det inte görs så många, är för att det inte säljs så många, Majoriteten är ju mest killar och det är ju mest döda döda spel och sport som intresserar dem.
Back to top Go down
http://www.cog.clan.pro
misarn
Administrator
misarn


Number of posts : 61
Age : 34

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyTue May 12, 2009 12:06 pm

Hehhe wrote:
misarn wrote:
Hehhe wrote:
misarn wrote:

Men jag är mycket för hästspel och när jag fick spela arvet från rosemond hill kunde jag sitta i dagar och rida och rykta hästen:)

HAHA fyfan dom där jääävla hästarna!! Smile
Häst är bäst på macka är det inte så?
Arvet Från Rosemond, albino hhahahaha seriöst vad är det här???
lol! Men det låter kul, jag ska inte säga nånting, jag fick ett bra tycke för My Horse And Me 2, det var kul att tvätta av hästen efter en lång rask promenad i leran, och Vunnit en jämn och spännande tunering i grenen Dressyr, jag har aldrig blivit så glad och lycklig som jag var då...

Så dagens tips mina ungdommar, KÖP MY HORSE AND ME 2

Visst my horse and me 2 är ett ganska bra spel men nog finns det bättre hästspel än detdär som häst & Ponny spelserien men det är alltid kul med nya hästspel men synd att det inte finns fler sådanna spel till 360 jocolor

Ja men just därför det inte görs så många, är för att det inte säljs så många, Majoriteten är ju mest killar och det är ju mest döda döda spel och sport som intresserar dem.

Jo det är ju helt sant, jag tycker det är jätte tråkigt eftersom iaf jag inte gillar att döda döda hela tiden, men visst kan det vara kul att döda lite monster då och då Razz
Back to top Go down
raixor
Administrator
raixor


Number of posts : 102
Age : 35
Live : norr om allt

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyTue May 12, 2009 12:10 pm

vadå sport o döda döda, vad har hänt med alla äventyr o rpg spel =O?
mitt bästa minne är nog från när jag vann över ralf i nhl 09, nä men ärligt så är det från när jag spelade world of warcraft, fanns inge bättre än att spela med 40 pers o döda svåra bossar. Det kändes verkligen som om att man klarat nåt stort Wink
Back to top Go down
misarn
Administrator
misarn


Number of posts : 61
Age : 34

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyTue May 12, 2009 6:23 pm

raixor wrote:
vadå sport o döda döda, vad har hänt med alla äventyr o rpg spel =O?
mitt bästa minne är nog från när jag vann över ralf i nhl 09, nä men ärligt så är det från när jag spelade world of warcraft, fanns inge bättre än att spela med 40 pers o döda svåra bossar. Det kändes verkligen som om att man klarat nåt stort Wink

tycker det går så himla segt upp emot lvl 30 så man hinner ju tröttna innan man är uppe på lvl 80, men det är också ett roligt spel, men är det någon mer än jag som spelade zoo tycon där man bygger sitt eget zoo med lejon, zebror, delfiner och t-rex!? Nostalgi så det ryker om det^^
Back to top Go down
Nogger
Administrator
Nogger


Number of posts : 40
Age : 38
Live : Skogås

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyTue May 12, 2009 11:58 pm

Jag tror nog bland det bästa var på Xboxen när jag köpte Shenmue 2. Finns inget bättre spel. Counter Strike på xbox var ju också kul. Hade en bra klan sen kom det in en liten snorunge och förstörde atmosfären i laget. Han lärde mig dock att hoppa upp i träd.
Back to top Go down
misarn
Administrator
misarn


Number of posts : 61
Age : 34

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyWed May 13, 2009 12:21 am

Nogger wrote:
klan sen kom det in en liten snorunge och förstörde atmosfären i laget. Han lärde mig dock att hoppa upp i träd.

Jo förstår precis vad du mena, hade verkligen skitkul på xboxen men så kom Esox in i bilden och man tappade sugen direkt, så nu står den bara och samlar damm!

Nejdå men det är verkligen tråkigt, spelade wow förut och skulle göra ett raid i en gruva för skojj, så var det ett cpigt eckel som skulle göra allt själv. Synd för gruppen var ju hur bra som helst men det är klart tråkigare när det är en klan om man ser på Cog liksom med sammanhållningen pirat


Last edited by misarn on Wed May 13, 2009 8:55 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
raixor
Administrator
raixor


Number of posts : 102
Age : 35
Live : norr om allt

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyWed May 13, 2009 1:05 am

hehe jo men vi hade en sån förut som alltid gjorde allt själv, legendaren atila hun, han kunde vara överallt samtidigt.

sen med wow så tycker jag att dom förstörde det med expansionerna, lvl 60 var bäst enligt mitt tycke =)
Back to top Go down
misarn
Administrator
misarn


Number of posts : 61
Age : 34

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyWed May 13, 2009 9:00 am

Jo tycker det är kul med nya ställen och Quests men det kändes inte genomarbetat med burning crusade expansionen med dom nya raserna m.m men nu när Wrath of lich king kom så blev man sugen på att testa det men spelet är fortfarande inte detsamma som när det bara fanns första utan expansionerna bounce
Back to top Go down
Henkeepeenk
Developer
Henkeepeenk


Number of posts : 66
Age : 33
Live : Borlänge

Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen EmptyThu May 14, 2009 1:22 am

Nogger wrote:
Counter Strike på xbox var ju också kul. Hade en bra klan sen kom det in en liten snorunge och förstörde atmosfären i laget. Han lärde mig dock att hoppa upp i träd.

Haha, inga namn va? cat
Back to top Go down
http://www.cog.clan.pro
Sponsored content





Bra Spelminnen Empty
PostSubject: Re: Bra Spelminnen   Bra Spelminnen Empty

Back to top Go down
 
Bra Spelminnen
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Spel-
Jump to: